Opis firmy:
Firma Clorox produkuje i sprzedaje produkty konsumenckie i profesjonalne na całym świecie. Działa przez cztery segmenty: zdrowie i dobre samopoczucie, gospodarstwo domowe, styl życia i międzynarodowy. Segment zdrowia i odnowy biologicznej oferuje produkty czyszczące, takie jak dodatki do prania i produkty do opieki domowej przede wszystkim pod markami Clorox, Clorox2, Scentiva, Pine-Sol, Liquid-Plumr, Tilex i Formula 409; Profesjonalne produkty sprzątania i dezynfekowania pod markami Cloroxpro i Clorox Healthcare; Profesjonalne produkty gastronomiczne pod marką Hidden Valley; oraz witaminy, minerały i produkty suplementów pod markami Renelife, Natural Vitality, NeoCell i Rainbow Light w Stanach Zjednoczonych. Segment gospodarstwa domowego zapewnia produkty ściółki dla kota pod świeżym krokiem i zbieraj marki; torby i okłady pod marką Glad; oraz Grilling Products pod marką Kingsford w Stanach Zjednoczonych. Segment stylu życia oferuje opatrunki, spadki, przyprawy i sosy przede wszystkim pod marką Hidden Valley; Naturalne produkty do higieny osobistej pod marką pszczół Burta; oraz produkty do filtracji wodnej pod marką Brita w Stanach Zjednoczonych. Segment międzynarodowy zapewnia dodatki do prania; produkty do opieki domowej; systemy filtracyjne; produkty zdrowotne trawienne; produkty grillowania; Produkty ściółki dla kotów; produkty spożywcze; torby i opakowania; naturalne produkty higieny osobistej; oraz profesjonalne produkty sprzątania i dezynfekcji na arenie międzynarodowej przede wszystkim pod Clorox, Ayudin, Clorinda, Poett, Pine-Sol, Glad, Brita, Renelife, Ever Clean and Burt's Bees Brands. Firma Clorox sprzedaje swoje produkty przede wszystkim za pośrednictwem masowych sprzedawców detalicznych; sklepy spożywcze; kluby magazynowe; sklepy dolara; domowe centra sprzętowe; sklepy narkotykowe, zwierzaki i wojska; zewnętrzne i posiadane kanały e-commerce; a dystrybutorzy, a także siły sprzedaży bezpośredniej. Firma została założona w 1913 roku i ma siedzibę w Oakland w Kalifornii.