Opis firmy:
Verint Systems Inc. zapewnia rozwiązania zaangażowania klientów na całym świecie. Oferuje różne aplikacje do użytku w prognozowaniu i planowaniu, które rozumie prace potrzebne do spełnienia i przekroczenia oczekiwań klientów; Jakość i zgodność, które wykorzystują automatyzację i analizy do interakcji klientów dla kanałów uczestniczących i samoobsługowych; Wgląd interakcji, który wydobywa wgląd z strukturalnych i nieustrukturyzowanych interakcji i działań klientów; Praca w czasie rzeczywistym, która wspiera działalność siły roboczej; Kanały zaangażowania, aplikacja do wiadomości, społeczności, czatu, e -maila i interaktywnej odpowiedzi głosowej; Konwersacyjna AI, inteligentna wirtualna asystent aplikacji umożliwiająca ludzkie rozmowy na każdym kanale; Orkiestracja zaangażowania, aplikacja, która poprawia wydajność pracowników, czas na rozwiązanie, zgodność i zadowolenie klientów z przepływów pracy; Zarządzanie wiedzą, które pomagają agentom dostarczać gwiezdne usługi za pomocą narzędzi. Firma zapewnia również aplikację zarządzania doświadczeniem, która zbiera i analizują dane dotyczące obsługi klienta, a także usługi platformy w chmurze zaangażowania klientów. Verint Systems Inc. został zarejestrowany w 1994 roku i ma siedzibę w Melville w Nowym Jorku.