Opis firmy:
Firma WD-40 rozwija i sprzedaje produkty konserwacyjne oraz produkty domowe i czyszczące w Ameryce, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i Azji i Pacyfiku. Firma zapewnia wielofunkcyjne produkty konserwacyjne, które zawierają aerozolowe spraye, spraye spustowe spoza aerosolu oraz w produktach z wieloma użytkami WD-40; oraz produkty konserwacyjne specjalistyczne, takie jak penetry, odtłuszczniki, inhibitory korozji, smary, smary i zrekonsyle rdzeni pod specjalistyczną marką WD-40, a także różne produkty pod marką WD-40 MARKE. Oferuje również wielofunkcyjne i specjalne oleje kroplowe oraz produkty smarowe w sprayu, a także inne specjalne produkty konserwacyjne pod marką 3 w jednym; oraz profesjonalne produkty konserwacyjne i smary na rynku rowerów pod marką GT85. Ponadto firma zapewnia automatyczne środki do czyszczenia misek toaletowych pod marką 2000 Flushes; Aerozol i płynne plamy dywanowe i eliminatory zapachowe pod marką strzału punktowego; Dezodoryzatory pokoju i dywanów pod świeżą marką dywanu; dywan i środki do czyszczenia gospodarstw domowych oraz dywanizatory dywanów i pokoju pod marką 1001; wytrzymałe produkty do czyszczenia rąk pod marką lawy w Stanach Zjednoczonych, a także pod marką Solvol w Australii; oraz automatyczne środki do czyszczenia misek toaletowych pod marką X-14. Sprzedaje swoje produkty przede wszystkim za pośrednictwem sklepów Warehouse Club, sklepów ze sprzętem, sklepami z częściami samochodowymi, dystrybutorami i dostawcami przemysłowymi, sklepami z masowymi detalicznymi i domowymi sklepami, detaliczami, sklepów spożywczych, sprzedawców detalicznych internetowych, dostaw farm, sprzedawców sportowych i niezależnych dystrybutorów rowerów. Firma została założona w 1953 roku i ma siedzibę w San Diego w Kalifornii.