Opis firmy:
Texmaco Rail & Engineering Limited działa jako firma inżynierska i infrastruktura w Indiach i na arenie międzynarodowej. Działa przez trzy segmenty: ciężką inżynierię, stalową odlewnię i szynę EPC. Firma oferuje ładowność ze stali nierdzewnej/wysokiej rozciągania, frachtu na rozciąganie, fracht specyficzny dla towarów, frachtu specjalnego, lejka węgla dolnego, walety z płaskim i czołgami, sprzęt obrony oraz wagony samochodowe oraz paczki o dużej pojemności i furgonetki hamulcowej. Zapewnia różnych domowych stalowych stalowych; Odlewy przemysłowe dla elektrycznych sprzętu, projektów energii wodnej, obrony i zakładu stalowego; i eksportuje wózki osiowe, zużyte środkowe osłony i wskaźniki, widżerki i łączniki, naśladowcy i kłykci, końce dżoków samochodowych, złącze stawowe i oznacz 390 jokatów lokomotywowych. Firma konstruuje również torby kolejowe, sygnalizację metra i telekomunikację, ogólną i ogólną elektryfikację, prace cywilne, toru metra i automatyczne instalacje zbiorcze oraz inne instalacje zasilania, budynki kolejowe, platformy i stopy nad mostami, a także łączność kolejową i separację podawania. Ponadto zapewnia różne bramy; Blifurkacja, trifurkacja, przejście, połączenia ekspansji, kolektory, reduktory, demontaż stawów, stałe i rocker oraz wsporniki i specjały; Stoplogs/Brody Gates, Hydraulics, Line Bęben, Wciągy, Wciągniki, podróżne wciągniki itp.; Wartość bramki krawędzi noża/zawory wypełniające; kosza/ekrany; maszyny do czyszczenia stojaków na śmieci; Żurawie goliath/eot/wiązki podnoszenia; odnawianie/wymiana i przegląd sprzętu HM starych projektów/zaporówek wodnych; oraz automatyzacja tam i zapory. Dodatkowo oferuje wytwarzany wózek, przód i zbiornik paliwa, komponenty loco, montaż wzmacniacza, ramę podstawy APU, pług śniegu, dźwignię hamulca, zbiornik retencyjny oraz zespół podłogi i balastu; oraz mosty i konstrukcje stalowe. Firma została zarejestrowana w 1998 r. I ma siedzibę w Kalkucie w Indiach.