Opis firmy:
Publicis Groupe S.A. zapewnia usługi marketingowe, komunikacyjne i cyfrowe transformacje biznesowe w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Firma oferuje usługi doradcze dla strategii marki oraz zmiany położenia i ich tożsamości w ramach Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Marcel, Fallon i BBH; usługi reklamowe online pod markami Razorfish i Moxie; Komunikacja kryzysowa, relacje medialne, sprawy publiczne, komunikacja finansowa oraz usługi zarządzania strategią i wydarzeniami; Usługi konsultacji medialnych, planowania i zakupów; Usługi marketingu wydajności; oraz usługi e-commerce w celu optymalizacji kanałów dystrybucji. Projektuje również i dostarcza treści marki dla różnych kanałów, takich jak telewizja, druk, radio, kino i billboardy, a także cyfrowe, w tym wyświetlacze, sieci społecznościowe, wideo internetowe itp. Pod nazwami marki marki i marki pubu. Ponadto firma prowadzi Epsilon Peoplecloud, zunifikowaną platformę danych i technologii; oraz publicis sapient, platforma technologiczna, cyfrowa i konsultingowa dla produktów motoryzacyjnych, konsumenckich, energii i surowców, detalicznych, usług finansowych, opieki zdrowotnej, mediów i sektorów podróży i hotelarstwa. Ponadto świadczy usługi komunikacji w zakresie opieki zdrowotnej w ramach Digitas Health, Publicis Health Media oraz Saatchi & Saatchi Wellness Brands dla sektorów opieki zdrowotnej i samopoczucia. Firma obsługuje klientów w produktach konsumenckich nieżywotnie, finanse, motoryzacyjne, TMT, opiece zdrowotnej, żywności i napojach, wypoczynku i podróży, energii i branży, detalicznej oraz publicznej i innych sektorach. Publicis Groupe S.A. został założony w 1926 roku i ma siedzibę w Paryżu we Francji.