Opis firmy:
Entravision Communications Corporation działa jako firma zajmująca się reklamą, mediami i rozwiązaniami technologicznymi na całym świecie. Firma działa w trzech segmentach: cyfrowych, telewizji i dźwięku. Osiąga i angażuje Latynosów na poziomy akulturacji i kanałów medialnych. Portfolio firmy obejmuje zintegrowane kompleksowe rozwiązania reklamowe, w tym właściwości cyfrowe, telewizji i audio. Oferuje również kompleksowy cyfrowy rozwiązania reklamowe, w tym usługi cyfrowych partnerstw komercyjnych, a także klientów reklamowych, rozliczeniowych oraz usług wsparcia i innych usług wsparcia, w tym strategicznego marketingu i szkoleń; oraz Smadex, programowa platforma zakupowa AD, która umożliwia klientom reklamowym lub agencjom reklamowym zakup reklamowych i zarządzanie kampaniami reklamowymi opartymi na danych za pośrednictwem rynków internetowych. Ponadto firma zapewnia rozwiązania marki i mobilnych wydajności, takie jak usługi zarządzane reklamodawcom, którzy chcą połączyć się z konsumentami na urządzeniach mobilnych; oraz cyfrowe rozwiązania reklamowe dla reklamodawców. Ponadto sprzedaje reklamy i syndykowane rozwiązania programowania radiowego za pośrednictwem swojej sieci radiowej Entravision. Na dzień 3 marca 2022 r. Firma miała 50 stacji telewizyjnych; oraz 46 hiszpańskich stacji radiowych. Obsługuje reklamodawców z różnych branż, takich jak handel elektroniczny, detaliczny, rozrywkowy, gry, usługi dostaw, technologie finansowe, komunikacja, styl życia i podróże. Firma została założona w 1996 roku i ma siedzibę w Santa Monica w Kalifornii.