Opis firmy:
Teamviewer AG, wraz z spółkami zależnymi, rozwija i dystrybuuje rozwiązania zdalnych łączności na całym świecie. Firma oferuje TeamViewer, zdalny dostęp, zdalne sterowanie i zdalne rozwiązanie wsparcia, które działa z każdą platformą komputerową i mobilną; TenoSviewer Tensor, platforma chmurowa zdalnej łączności Enterprise umożliwia organizacjom wdrażanie na dużą skalę ramy zarządzania IT w celu uzyskania dostępu, obsługi i kontroli dowolnego urządzenia lub maszyny z dowolnego miejsca w dowolnym miejscu; TeamViewer Assist AR, zdalne rozwiązanie wsparcia z rzeczywistością rozszerzoną; oraz IoT TeamViewer, który umożliwia natychmiastowy dostęp, kontrolę i zarządzanie podłączonymi produktami z dowolnego miejsca. Zapewnia również TeamViewer Frontline, platformę rozwiązań wydajności rzeczywistości rozszerzonej; TeamViewer Engage, cyfrowa platforma zaangażowania klientów nowej generacji do sprzedaży online, cyfrowej obsługi klienta i konsultacji wideo; Drużyne zarządzanie TeamViewer, które zarządza, monitorami, śledzeniem, łatami i chroni komputery, urządzenia i oprogramowanie przed jedną platformą; TeamViewer ServiceCamp, rozwiązanie do zarządzania biurem usług i zdalnej łączności; Dostęp do zdalnego zespołu, bezpieczny i stabilny zdalny dostęp do zdalnych komputerów, smartfonów, serwerów, terminali płatniczych i urządzeń IoT; oraz spotkanie TeamViewer, funkcja spotkania, która oferuje wideokonferencje i połączenia VOIP, natychmiastowe czat, udostępnianie ekranów na urządzeniach i platformach. Firma była wcześniej znana jako Regit Beteiligungs-GMBH i zmieniła nazwę na Teamviewer AG we wrześniu 2019 r. Teamviewer AG został założony w 2005 roku i ma siedzibę w Göppingen w Niemczech.