Opis firmy:
Texmaco Rail & Engineering Limited działa jako firma inżynierska i infrastruktura w Indiach. Działa przez trzy segmenty: ciężką inżynierię, stalową odlewnię i szynę EPC. Firma oferuje ładowność ze stali nierdzewnej/wysokiej rozciągania, frachtu na rozciąganie, fracht specyficzny dla towarów, fracht specjalnego celu, lekarz węgla dolnego, zbiornik, zbiornik, sprzęt obrony i wagony samochodowe; oraz wózki trenera, powłoki loco, wózki loco, komponenty lokomorzy, trenerzy EMU, Under Brame oraz Parcel i Hamure Vans. Jego stalowe odlewnie wytwarzają wózki, łączniki, przekładnie zanurzeniowe, drążki, przejścia CMS, wózki o wysokim obciążeniu osi i odlewy osłony, środkowe płytki, pływające widżerki oraz Yokes i obserwatorzy, a także odlewy przemysłowe do obrony, wyposażenia ruchu ziemi i projektów energii wodnej. Firma zapewnia również różne bramy; Blifurkacja, trifurkacja, przejście, połączenia ekspansji, kolektory, reduktory, demontaż stawów, stałe i rocker oraz wsporniki i specjały; Stoplogs/Brody Gates, Hydraulics, Line Bęben, Wciągy, Wciągniki, podróżne wciągniki itp.; Wartość bramki krawędzi noża/zawory wypełniające; kosza/ekrany; maszyny do czyszczenia stojaków na śmieci; Żurawie goliath/eot/wiązki podnoszenia; oraz remont/wymiana i remont sprzętu HM starych projektów/zaporów o hydro. Oferuje zaporę i zaporę automatyzacji oraz inny sprzęt; Projektowanie, zaopatrzenie, instalacja i usługi uruchamiania torów kolejowych, budynków, platform i stopy nad mostami, strukturami sygnalizacyjnymi i telekomunikacyjnymi, mostami i przepustami oraz automatycznych systemów zbierania taryfy; oraz koszty ogólne i inne usługi elektryfikacyjne, a także instalują inne zasilacze. Firma zapewnia również konstrukcje przemysłowe, stal/betonowe mosty betonowe i stalowe oraz bloki kadłubowe, a także wytwarzane i wyprostowują stalowe mosty na kolei i jezdni oraz mosty Bailey. Eksportuje również swoje produkty. Firma została zarejestrowana w 1998 r. I ma siedzibę w Kalkucie w Indiach.