Opis firmy:
Omnicom Group Inc., wraz ze swoimi spółkami zależnymi, zapewnia usługi reklamowe, marketingowe i komunikacyjne korporacyjne. Zapewnia szereg usług w zakresie reklam, zarządzania relacjami z klientami, public relations i opieki zdrowotnej. Usługi firmy obejmują reklamę, branding, marketing treści, konsultacje społeczne, komunikacja kryzysowa, niestandardowe publikacje, analizy danych, zarządzanie bazami danych, marketing cyfrowy/bezpośredni, transformacja cyfrowa, marketing rozrywkowy, marketing eksperymentowy, marketing terenowy, reklama finansowa/korporacyjna-przedsiębiorstwa, reklama graficzna/obrazowanie cyfrowe, marketing i komunikacja w zakresie opieki zdrowotnej oraz usługi projektowe. Jego usługi obejmują również interaktywne marketing, relacje inwestorskie, badania marketingowe, planowanie i zakup mediów, merchandising i punkt sprzedaży, marketing mobilny, marketing wielokulturowy, marketing non-profit, komunikacja organizacyjna, projektowanie pakietów, umiejscowienie produktu, marketing promocyjny, sprawy publiczne, marketing detaliczny, wsparcie sprzedażowe, marketing w wyszukiwarkach, marketing kupujący, marketing społecznościowy oraz usługi marketingu mediów oraz sportowe i sportowe. Działa w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Puerto Rico, Ameryce Południowej, Meksyku, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce, Australii, Wielkich Chinach, Indiach, Japonii, Korei, Nowej Zelandii, Singapurze i innych krajach azjatyckich. Firma została zarejestrowana w 1944 roku i ma siedzibę w Nowym Jorku w Nowym Jorku.