Opis firmy:
Banco Macro S.A. zapewnia różne produkty i usługi bankowe klientom detalicznym i korporacyjnym w Argentynie. Oferuje różne produkty i usługi bankowości detalicznej, takie jak rachunki oszczędnościowe i czekowe, depozyty czasowe, karty kredytowe i debetowe, pożyczki na finansowanie konsumentów, kredyty hipoteczne, pożyczki samochodowe, w rachunku bieżącym, usługi związane z kredytem, ubezpieczenie domowe i ubezpieczenia samochodu, pobieranie podatków, płatności za automatyczne kelnerów (ATM) oraz przeniesienia pieniężne. Firma dostarcza również pożyczki osobiste, rabaty dokumentów, hipoteki mieszkaniowe, w rachunku bieżącym, obiecane pożyczki i kredyty kredytowe klientom detalicznym. Ponadto oferuje produkty i usługi bankowości korporacyjnej, w tym depozyty, pożyczki, zaliczki do gotówki i faktoring, pożyczki gwarantowane, linie kredytowe za finansowanie handlu zagranicznego i usługi zarządzania gotówką; oraz usługi zaufania, płac i agencji finansowej, a także korporacyjne karty kredytowe i inne produkty specjalistyczne; oraz obiekty kapitału obrotowego, kredyt za projekty inwestycyjne oraz leasing i transakcje handlowe zagraniczne. Ponadto firma świadczy usługi transakcyjne, takie jak zarządzanie gotówką, usługi windykacyjne, płatności dla dostawców, usługi płac, transakcje walutowe i usługi handlu zagranicznego; usługi informacyjne obejmujące usługi DataNet i Interpymes dla klientów korporacyjnych; oraz usługi bankowości internetowej i mobilnej. Ponadto oferuje krótkoterminowe i średnio-długoterminowe produkty kredytowe. Na dzień 31 grudnia 2021 r. Działał za pośrednictwem sieci 466 oddziałów, 1779 bankomatów, 955 terminali samoobsługowych i różnych punktów serwisowych. Firma została zarejestrowana w 1966 roku i ma siedzibę w Buenos Aires w Argentynie.