Opis firmy:
Globalna grupa PR Hopscotch działa w biznesie public relations (PR) we Francji i na arenie międzynarodowej. Działa w wyspecjalizowanych agencjach, obejmuje Le Public Système PR, agencję reputacji firm i formatorów opinii; Sagarmatha, która prowadzi kampanie komunikacyjne wewnętrzne i wydarzenia; Publiczny system kinowy, struktura wiedzy specjalistycznej kinowej; Niebo, agencja reklamowa; oraz człowieka do człowieka, aby zachować budowę i przywrócić reputację marek, firm i menedżerów w Internecie. Firma zapewnia również Beeshake, zbiorową platformę wywiadowczą w trybie SaaS; Capdel, zwinne rozwiązanie dla małych i średnich wydarzeń biznesowych; oraz Sopexa, która wspiera firmy, marki, kolektywności i instytucje w sektorach żywności, napojów i stylu życia. Służy luksusu, sportu, banku, ubezpieczeń, nieruchomości, rozrywki, zdrowia, turystyki, motoryzacyjnej, żywności i napojów, technologii, lotniczej, transportowej i energetycznej. Firma była wcześniej znana jako public Système Hopsscotch i zmieniła swoją nazwę na Globalną Grupę PR Hopscotch w lutym 2015 r. Hopscotch Global PR Group została założona w 1968 roku i ma siedzibę w Paryżu we Francji.