Opis firmy:
PCI-PAL PLC, za pośrednictwem spółek zależnych, zapewnia rozwiązania i usługi zgodności z kartami płatniczymi (PCI) i usługi telefoniczne przede wszystkim w Wielkiej Brytanii, Unii Europejskiej, Ameryki Północnej, Azji i Pacyfiku i na Bliskim Wschodzie. Oferuje zezwolenia na bezpieczne karty płatnicze dla operacji call center; oraz Agent Assist, rozwiązanie zgodne z PCI w celu zwiększenia doświadczenia klienta Contact Center. Firma zapewnia również rozwiązanie Płatności IVR, które upoważnia klientów do dokonywania płatności 24/7; Rapid Remote, zgodna z PCI usługa płatności biznesowej; oraz PCI PAL Digital, rozwiązanie do bezpiecznej płatności omnichannel. Obsługuje klientów w zakresie mediów, wypoczynku, usług finansowych, detalicznych, logistyki i sektorów publicznych, a także outsourcatorów procesów biznesowych, a nie dla organizacji zysków. Firma była wcześniej znana jako Ipplus Plc i zmieniła nazwę na PCI-PAL PLC w październiku 2016 r. PCI-PAL PLC został zarejestrowany w 1999 roku i ma siedzibę w Ipswich w Wielkiej Brytanii.