Opis firmy:
Scala, Inc. zapewnia usługi SaaS/ASP wspierające komunikację między korporacjami i osobami osobami głównie w Japonii. Firma działa za pośrednictwem pięciu segmentów: AI/AI/IOT/DX Business, Business Business, HR & Education Business, EC Business oraz Inkubacji i Inwestycji. Segment biznesowy IT/AI/IOT/DX angażuje się w planowanie i rozwój usług promujących transformację cyfrową (DX); Inicjatywy DX dla samorządów lokalnych i przemysłu finansowego; oraz platformy cyfrowe przy użyciu aplikacji XID, która jest powiązana z moją kartą numeryczną (indywidualna karta liczbowa wydana w systemie ubezpieczenia społecznego i numeru podatkowego). Segment firmy obsługi klienta świadczy usługi doradcze dla centrów telefonicznych i innych. Segment biznesowy HR & Education zapewnia usługi wsparcia rekrutacji dla nowych absolwentów, które są specjalizowane dla studentów sportowych i kobiet, a także usług planowania i prowadzenia powiązanych wydarzeń obejmujących wspólne sesje informacyjne i seminaria zawodowe; Usługi opieki nad dziećmi i edukacyjne; usługi w dziedzinie szkoły sportowej dla dzieci, planowania i zarządzania wydarzeniami sportowymi oraz edukacji sportowej online; oraz usługi wsparcia dla rekrutacji talentów zagranicznych. Segment EC Business prowadzi witrynę e-commerce ponownego użycia do kupowania i sprzedaży gier kartowych (TCG), która zawiera również strony gier. Segment biznesowy inkubacji i inwestycji angażuje się w działania związane z odkryciem inwestycji oraz realizację i zaangażowanie inwestycji; i wdraża rozwój biznesu, a firmy związane z usługami wsparcia imigracyjnego. Firma była wcześniej znana jako Fusion Partners Co. i zmieniła nazwę na Scala, Inc. w grudniu 2016 r. Scala, Inc. została założona w 1991 roku i ma siedzibę w Tokio w Japonii.