Opis firmy:
TI Cloud Inc. zapewnia oparte na chmurze rozwiązania kontaktowe z klientami, które umożliwiają przedsiębiorstwom angażowanie się w interakcje z wielokanałowymi klientami w Chińskiej Republice Ludowej. Firma oferuje inteligentne rozwiązania Contact Center, które pomagają firmom migrować funkcje Contact Center do chmury; Agile Agent Solutions, które projektują w celu ułatwienia czynności kontaktowych klienta poza fizycznymi centrami kontaktowymi; Rozwiązania ContactBot, które wykorzystują praktyczne możliwości sztucznej inteligencji do automatyzacji obowiązków tradycyjnie obsługiwanych przez ludzkich agentów klientów; oraz wirtualne rozwiązania w chmurze prywatnej, w tym usługi dostosowywania i świadczenie licencji na oprogramowanie. Służy technologii, detalicznej, ubezpieczeniowej, edukacyjnej, samochodowej, fintech i innych branżach. Firma została założona w 2006 roku i ma siedzibę w Pekinie, Chińskiej Republice Ludowej.