Opis firmy:
SK Telecom Co., Ltd. świadczy usługi telekomunikacyjne bezprzewodowe w Korei Południowej. Firma działa w trzech segmentach: usługi komórkowe, usługi telekomunikacyjne o stałej linii i inne firmy. Segment usług komórkowych oferuje bezprzewodową transmisję głosu i transmisji danych, rozwiązania Internetu of Things, platformę, chmurę, inteligentne rozwiązania fabryczne, subskrypcję i usługi platformowe oparte na platformach, a także sprzedaje urządzenia bezprzewodowe. Segment usług telekomunikacyjnych o stałej linii zapewnia usługi telefoniczne stałego linii; szerokopasmowe usługi internetowe; usługi platformy medialnej, takie jak telewizja internetowa i telewizja kablowa; i usługi komunikacji biznesowej. Inne segmenty firm oferuje usługi zakupowe telewizyjne pod marką T-Commerce, a także usługi portalowe. Ponadto zapewnia zarządzanie centrami call center, konserwację stacji bazowej, gromadzenie informacji i konsultacje, opracowywanie i dostawę oprogramowania systemowego, informacje kwantowe i komunikacja, baza danych i internetowa strona internetowa oraz usługi pozyskiwania treści cyfrowych; produkuje i sprzedaje e-book; Sprzedaje treść i opanowanie wysokiej jakości albumu dźwiękowego; sprzedaje i handluje w urządzeniach antykradzieżowych i nadzoru; i obsługuje obiekty informacyjne i komunikacyjne. Na dzień 31 grudnia 2021 r. Spółka miała 3,6 miliona telefonu stałego i 31,9 miliona subskrybentów bezprzewodowych. SK Telecom Company Limited został zarejestrowany w 1984 roku i ma siedzibę w Seulu w Korei Południowej.