Opis firmy:
Lagardere SA angażuje się w firmy publikowania, produkcji, nadawania i dystrybucji treści na całym świecie. Działa poprzez dwie działy: Lagardère Publishing i Lagardère Travel Retail. W Lagardère Publishing Division obejmuje wydawnictwo książek i e-publikację, które obejmują obszary edukacji, literatury ogólnej, ilustrowanych książek, części, słowników, prac młodzieżowych, gier mobilnych, gier planszowych i dystrybucji języków angielskich, francuskich i hiszpańskich. Dywizja detaliczna Lagardère Travel jest zaangażowana w działalność detaliczną w centrum tranzytowym i ustępstw związanych z niezbędnymi podróżami, wolnymi od pracy i mody oraz dziedzin usług żywnościowych. Na dzień 31 grudnia 2021 r. Segment ten obsługiwał 2928 sklepów pod własnymi międzynarodowymi nazwami sklepów, takich jak przekaźnik, Hubiz, 1 minute, Convence, Discover, Tech2Go, Aelia Duty Free, The Fashion Place, Mode, Love, So Chocolate, Bread & Co., Hello!, SO! Kawa, Trib's, Vino Volo, Natoo itp., A także nazwy sklepów z lokalną tożsamością obejmującą zakup Paryżu wolnego, Casa del Gusto i belgijskiego domu czekoladowego. Obsługuje również sklepy w ramach franczyz lub licencji, z partnerami detalicznymi, w tym TripAdvisor, FNAc, Istore, Marks & Spencer, Hermès, Victoria's Secret, Nespresso, Costa Coffee, Burger King, Dean & DeLuca, Eric Kayser i Paul. Ponadto firma zajmuje się sprzedażą przestrzeni reklamowej, obiegu czasopism i usług telewizyjnych; produkuje koncerty i koncerty; zarządza miejscami rozrywkowymi; i zapewnia licencjonowanie i usługi cyfrowe. Ponadto obsługuje stacje radiowe pod nazwami Europy 1, Virgin Radio i RFM; Publikuje magazyn pod nazwą meczu Paris i cotygodniową gazetę pod nazwą Le Journal du Dimanche; i oferuje globalny odcisk medialny pod nazwą Elle. Firma była wcześniej znana jako Lagardère SCA i zmieniła nazwę na Lagardere SA w czerwcu 2021 r. Firma została założona w 1826 roku i ma siedzibę w Paryżu we Francji.