Opis firmy:
Karnataka Bank Limited zapewnia produkty i usługi bankowości osobistej i biznesowej w Indiach. Działa w czterech segmentach: operacje skarbowe, bankowość korporacyjna/hurtowa, bankowość detaliczna i inne operacje bankowe. Firma oferuje oszczędności i rachunki bieżące; ustalone, certyfikaty gotówkowe i powtarzające się depozyty; oraz nierezydent rupii, zwykłe nierezydent, waluty obce i rezydentne rachunki walutowe, a także indyjskie usługi bankowe nierezydentów. Zapewnia również produkty pożyczkowe, w tym pojazd, dom, edukację, osobiste, MSME, kredyt hipoteczny, przedsiębiorcy kobiet, złoto i inne pożyczki, a także pożyczki przeciwko nieruchomościom. Ponadto firma oferuje karty debetowe, kredytowe, prezentowe, depozytowe i obrazowe; Produkty na życie, ogólne i ubezpieczenia zdrowotne; produkty inwestycyjne; Przekazania i inne usługi; oraz usługi Forex obejmujące przed i po harmonogramie, rachunki do zbierania eksportowego, doradztwo LC eksportowe, obiekt do przekazywania wewnętrznego, listu kredytowego, pobieranie rachunków za import, kredyt kupującego i zewnętrzne przekazania przekazów. Ponadto zapewnia usługę sprzedaży dla rozwiązań płatniczych Merchant; oraz KBL E-Collect, platforma przetwarzania płatności opłat, która umożliwia instytucji oferowanie rodzicom i studentom sposobu uiszczenia opłat za pomocą szeregu opcji płatności. Ponadto firma oferuje różne pożyczki na rolnictwo; oraz inne usługi, takie jak bankowość internetowa i mobilna, fundusze inwestycyjne, usługi handlowe DEMAT i online, usługi transferowe w szafce i fundusze. Na dzień 31 marca 2022 r. Działał za pośrednictwem sieci 877 oddziałów, 885 bankomatów i 563 recyklingów gotówkowych. Firma została zarejestrowana w 1924 roku i ma siedzibę w Mangalore w Indiach.