Opis firmy:
ICF International, Inc. zapewnia usługi zarządzania, marketingu, technologii i polityki i wdrażania usług rządowych i komercyjnych w Stanach Zjednoczonych i na arenie międzynarodowej. Bada krytyczną politykę, przemysł, kwestie interesariuszy, trendy i zachowania; mierzy i ocenia wyniki i ich wpływ; oraz zapewnia swoim klientom planowanie strategiczne i usługi doradcze w zakresie poruszania się w wyzwaniach społecznych, rynkowych, biznesowych, komunikacyjnych i technologicznych. Firma identyfikuje również, definiuje i wdraża zasady, plany, programy i narzędzia biznesowe poprzez szereg standardowych i dostosowanych metodologii dla swoich klientów; prowadzi badania ankietowe; Zbiera i analizuje różne dane, aby zrozumieć krytyczne problemy i opcje dla swoich klientów; oraz zapewnia możliwą do sprawy inteligencję biznesową, a także rozwiązania w zakresie zarządzania informacjami i danymi, które umożliwiają zintegrowane i oparte na celu wykorzystanie danych. Ponadto zapewnia rozwiązania optymalizacji doświadczenia klienta i obywateli; modernizuje systemy IT; oraz rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego, które wspierają zakres misji bezpieczeństwa cybernetycznego i chronią infrastruktury IT w obliczu nieustannych zagrożeń, a także projektów, rozwijają i wdrażają systemy technologiczne i narzędzia biznesowe, które są główne dla misji swoich klientów lub wyników biznesowych. Ponadto firma informuje i angażuje wyborców, klientów i pracowników swoich klientów poprzez public relations, marketing i marketing, komunikację wielokanałową i strategiczną oraz zarządzanie problemami z reputacją. Służy energii, środowiska i infrastruktury; programy zdrowotne, edukacyjne i społeczne; bezpieczeństwo i ochrona; oraz rynki konsumenckie i finansowe. Firma była wcześniej znana jako ICF Consulting Group Holdings, LLC i zmieniła nazwę na ICF International, Inc. w 2006 r. ICF International, Inc. został założony w 1969 roku i ma siedzibę w Fairfax w stanie Wirginia.