Opis firmy:
Integral Ad Science Holding Corp. działa jako cyfrowa firma weryfikacyjna reklamowa w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji, Singapurze, Australii, Francji, Japonii, Kanadzie, Indiach i Brazylii. Firma zapewnia Signal MSR, platformę technologiczną opartą na chmurze, która oferuje przydatne spostrzeżenia; oraz dostarczaj niezależny pomiar i weryfikacja reklamy cyfrowej na urządzeniach, kanałach i formatach, w tym komputer stacjonarny, mobilny, połączona telewizja, społeczna, wyświetlacza i wideo. Rozwiązania cyfrowej jakości mediów oferują wykrywanie i zapobieganie oszustwom reklamowym, widoczność, bezpieczeństwo i przydatność marki, kierowanie kontekstowe, zarządzanie rentownością zapasów i raportowanie. Firma oferuje wysokiej jakości wrażenia, wskaźnik zaprojektowany w celu sprawdzenia, czy reklamy cyfrowe są podawane prawdziwej osobie, a nie botowi, widocznym na ekranie i prezentowane w bezpiecznym i odpowiednim środowisku we właściwej geografii; Rozwiązanie kontroli kontekstu, które zapewnia kontekstowe możliwości celowania i przydatności marki; Rozwiązania programowe i weryfikacyjne przedsiębiorczości przed liturą dla reklamodawców; oraz rozwiązania optymalizacyjne i weryfikacyjne dla wydawców. Obsługuje reklamodawców i agencji, wydawców, sieci reklamowych/odbiorców oraz platformy boczne dostaw. Firma została założona w 2009 roku i ma siedzibę w Nowym Jorku w Nowym Jorku.