Opis firmy:
Enghouse Systems Limited, wraz ze swoimi spółkami zależnymi, opracowuje rozwiązania oprogramowania dla przedsiębiorstw na całym świecie. Działa w dwóch segmentach, interaktywnej grupie zarządzania i grupie zarządzania zasobami. Segment Interactive Management Group zapewnia oprogramowanie i usługi interakcji klientów w celu ułatwienia zdalnej pracy, zwiększenia obsługi klienta, zwiększenia wydajności i zarządzania komunikacją z klientami w różnych rodzajach interakcji, w tym głosu, e -maili, czatów internetowych, tekstu i wideo. Jego technologie obejmują Contact Center, współpracę wideo, interaktywną reakcję głosową, dilery wychodzące, konsolę towarzyszącą, optymalizację wydajności agenta, inteligencję biznesową i analitykę, które wdrażały się w chmurze prywatnej, chmurze wielozadaniowej lub środowiskach lokalnych. Ten segment obsługuje firmy ubezpieczeniowe, telekomunikacyjne, banki, dostawcy usług procesowych, a także firmy zajmujące się technologią i opieką zdrowotną. Segment grupy zarządzania aktywami oferuje portfolio oprogramowania i usług dla operatorów kablowych, dostawców telekomunikacyjnych sieciowych, mediów, tranzytu, obrony i firm bezpieczeństwa publicznego. Produkty tego segmentu obejmują infrastrukturę sieciową, systemy wsparcia operacyjnego oraz systemy wsparcia biznesowego, a także rozwiązania wideo i telewizji wideo. Ten segment zapewnia również routing floty, wysyłkę, harmonogram, wyłączanie elektroniczne i automatyczne pobieranie taryf, komunikacja i rozwiązania Centrum Kontroli Kontroli awaryjnej dla transportu, rządu, pierwszej pomocy, dystrybucji i bezpieczeństwa. Enghouse Systems Limited został włączony w 1984 roku i ma siedzibę w Markham w Kanadzie.