Opis firmy:
Xiaomi Corporation, spółka holdingowa inwestycyjna, zapewnia usługi sprzętowe, oprogramowania i internetowe w Chinach kontynentalnych, Indiach, Europie i na arenie międzynarodowej. Działa poprzez smartfony, produkty IoT i Lifestyle, usługi internetowe i inne segmenty. Segment smartfonów sprzedaje smartfony. Segment produktów IoT i Lifestyle oferuje inteligentne telewizory, laptopy, głośniki AI i inteligentne routery; różne produkty IoT i inne inteligentne produkty sprzętowe; i produkty stylu życia. Segment usług internetowych zapewnia usługi reklamowe i usługi w Internecie wartość dodaną; i angażuje się w grę online i firmy Fintech. Inne segment oferuje usługi naprawcze sprzętu dla swoich produktów. Firma angażuje się również w hurtową i sprzedaż detaliczną smartfonów i produktów partnerów ekosystemowych; opracowanie i sprzedaż oprogramowania, sprzętu i produktów elektronicznych; zamówienia i sprzedaż smartfonów, produktów partnerów ekosystemowych i części zamiennych; zamówienie surowców; oraz działanie sklepów detalicznych. Jest również zaangażowany w badania i rozwój oprogramowania komputerowego i technologii informacyjnych; Zarządzanie nieruchomościami i działalność faktoringowa; firmy e-commerce i badania rynku; Sprzedaż e-książek; inwestycje, zarządzanie aktywami, inwestycje projektu, zarządzanie nieruchomościami i konsulting inwestycyjny, a także działalność dyfuzji, transferu i konsultacji technologicznej; oraz zapewnienie finansów internetowych, pożyczki konsumenckiej, bankowości wirtualnej, związanych z oprogramowaniem, doradztwem informatycznym, płatności elektronicznych i usług internetowych. Xiaomi Corporation została zarejestrowana w 2010 roku i ma siedzibę w Pekinie, Chińskiej Republice Ludowej.