Opis firmy:
Under Armour, Inc. wraz z spółkami zależnymi angażuje się w rozwijanie, marketing i dystrybucję odzieży, obuwia i akcesoria dla mężczyzn, kobiet i młodzieży. Firma oferuje odzież w kompresji, dopasowanych i luźnych typach dopasowania. Zapewnia również produkty obuwnicze do biegania, treningu, koszykówki, spornego sportu, regeneracji i aplikacji na zewnątrz. Ponadto firma oferuje akcesoria, w tym rękawiczki, torby, nakrycia głowy i maski sportowe; oraz cyfrowe usługi subskrypcyjne i reklamowe na platformach Mapmyrun i MapMyryd. Oferuje przede wszystkim swoje produkty pod Under Armour, UA, Heatgear, Coldgear, Hovr, Chroń ten dom, ja, logo uA, polar zbroi i marki stanika zbroi. Firma sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem kanałów hurtowych, w tym krajowych i regionalnych łańcuchów towarów sportowych, niezależnych i specjalistycznych detalicznych, łańcuchów domów towarowych, sklepów detalicznych Under Armour, instytucjonalnych działów sportowych oraz lig i zespołów, a także niezależnych dystrybutorów; i bezpośrednio konsumentom za pośrednictwem sieci 422 sklepów marki i fabrycznych domów, a także za pośrednictwem stron internetowych e-commerce. Działa w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce, Azji i Pacyfiku i Ameryce Łacińskiej. Under Armour, Inc. został zarejestrowany w 1996 roku i ma siedzibę w Baltimore w stanie Maryland.