Opis firmy:
Redcentric PLC zapewnia usługi zarządzane dla sektora publicznego i prywatnego w Wielkiej Brytanii. Oferuje usługi sieciowe, w tym łączność, zdefiniowaną oprogramowanie szeroko zakrojoną sieć (WAN), sieć lokalną, zarządzany WAN, bezpieczny dostęp do zdalnego dostępu i zarządzane usługi sieci bezprzewodowej; oraz usługi w chmurze składające się z doradztwa w chmurze i migracji, infrastruktury jako usługi, chmury hybrydowej, kolokacji, tworzeniu kopii zapasowej danych, zarządzania Microsoft 365, odzyskiwaniem po awarii, platformie jako usługi oraz wirtualnych usług stacjonarnych. Firma świadczy również usługi komunikacyjne, takie jak telefonia IP, ujednolicona komunikacja, współpraca, SIP Trunks, Call Management and Reporting oraz usługi rejestrowania połączeń; oraz usługi bezpieczeństwa IT, w tym bezpieczeństwo sieci, bezpieczeństwo aplikacji, zarządzanie dostępem, informacje o bezpieczeństwie i zarządzanie zdarzeniami, zarządzanie punktami końcowymi, rozproszone odmowa usługi, skanowanie i zarządzanie podatnością oraz usługi monitorowania bezpieczeństwa i analizy. Ponadto oferuje profesjonalne usługi, takie jak konsulting IT, modernizacja aplikacji, wdrażanie, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz usługi wsparcia i konserwacji. Firma została założona w 1997 roku i ma siedzibę w Harrogate, Wielka Brytania.