Opis firmy:
NFON AG świadczy usługi telekomunikacyjne w chmurze klientom biznesowym w Niemczech, Austrii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji i Portugalii. Oferuje produkty Cloudya i Centrexx dla klientów z wymaganą usługą maklerską z chmury w swoich centrach danych za pośrednictwem Cloud Private Branch Exchange; i telefoniczne usługi konferencyjne. Firma zapewnia również różne rozwiązania, takie jak NConnect Voice do komunikacji IP; Dane NConnect, które umożliwiają dostęp do Internetu; NcontactCenter, rozwiązanie Cloud Contact Center, które ułatwia obsługę klienta dla różnych kanałów, agentów i lokalizacji; Nhospitality, która integruje telefonię chmurową z systemami zarządzania nieruchomościami dla przemysłu hotelarskiego; Neorending, które pozwala firmom nagrywać rozmowy i zachować je w środowisku odpornym na manipulacje i zaszyfrowane; Kolejki nronitoring w celu monitorowania i śledzenia wewnętrznej wydajności pracy; oraz NoperatorPanel, który zapewnia profesjonalny panel recepcji głosowej dla klientów, którzy mogą odbierać przychodzące połączenia i przekazywać niektóre połączenia do zamierzonych odbiorców. Ponadto jego portfolio produktów obejmuje zunifikowaną komunikację i współpracę, takie jak spotkanie i udział; Integracja dla zespołów Microsoft; A aplikacje biznesowe obejmujące CRM Connect, a także sprzedają urządzenia, takie jak telefony, miękcy klienci na komputery PC i smartfony oraz powiązane oprogramowanie. Firma ma umowę z Meetecho. NFON AG został założony w 2007 roku i ma siedzibę w Monachium w Niemczech.