Opis firmy:
PT NFC Indonesia TBK zapewnia produkty i usługi cyfrowe w Indonezji. Firma działa poprzez cyfrowy agregator produktów, cyfrową reklamę w chmurze, produkty i usługi czystej energii, cyfrową hurtową oraz zintegrowane segmenty treści i rozrywki. Obsługuje platformy Refira i M-Coupon zaprojektowane do podpowiedzi sprzedaży; DMMX, platforma marketingu i reklamy w chmieniu, która zapewnia rozwiązanie ekosystemu cyfrowego marketingu w chmurze za pośrednictwem systemu zarządzania sprzętem i treściami, a także zarządza umowami usługowymi; oraz platforma analityczna filmowa i medialna, która oferuje filmowcom system ratingu dla nowego filmu do filmów lokalnych i międzynarodowych. Firma świadczy również usługi marketingu cyfrowego, takie jak kampania kreatywna, marketing wydajności i analizy mediów społecznościowych; oraz produkcja i inwestycje w film i filmy. Ponadto oferuje cyfrową reklamę w chmurze, media internetowe, reklamę, rozrywkę, transmisję radiową, handel telekomunikacją i usługi publikowania wiadomości. Ponadto firma zarządza kanałami internetowymi, detalicznie i segmentacją rynku bankowego. Ponadto angażuje się w handel, rozwój, przemysł, usługi, drukowanie, budownictwo, transport gruntów, rozwój aplikacji i firmy rolne; oraz maszyny, sprzęt, programowanie komputerowe, portale internetowe, platformy cyfrowe oraz technologie informacyjne i inne usługi komputerowe, a także transakcje w urządzeniach komunikacyjnych. Firma została założona w 2013 roku i ma siedzibę w Dżakarcie Selatan w Indonezji. PT NFC Indonesia TBK działa jako spółka zależna PT M Cash Integrasi TBK.