Opis firmy:
National Bank of Canada zapewnia różne produkty i usługi finansowe klientom detalicznym, komercyjnym, korporacyjnym i instytucjonalnym w Kanadzie i na arenie międzynarodowej. Działa w czterech segmentach: osobisty i komercyjny, zarządzanie majątkiem, rynki finansowe oraz amerykańskie finanse specjalistyczne i międzynarodowe. Segment osobisty i komercyjny oferuje usługi bankowe osobiste, w tym rozwiązania transakcyjne, kredyty kredytowe i domowe linie kredytowe, pożyczki konsumenckie, rozwiązania płatnicze oraz rozwiązania oszczędnościowe i inwestycyjne; różne produkty ubezpieczeniowe; a usługi bankowości komercyjnej obejmują rozwiązania kredytowe oraz rozwiązania depozytowe i inwestycyjne, a także handel międzynarodowy, transakcje walutowe, płace, zarządzanie gotówką, ubezpieczenie, transakcje elektroniczne i bezpłatne usługi. Segment zarządzania majątkiem obejmuje rozwiązania inwestycyjne, usługi powiernicze, usługi bankowe, usługi pożyczkowe i inne rozwiązania do zarządzania majątkiem. Segment rynków finansowych oferuje usługi bankowości korporacyjnej, doradztwa i rynków kapitałowych; oraz finansowanie projektu, dług i kapitał własny; Usługi doradcze w dziedzinie fuzji i przejęć oraz finansowania. Specjalny segment amerykański i segment międzynarodowy zapewnia specjalne produkty finansowe; produkty i usługi finansowe dla osób fizycznych i firm w Kambodży; oraz rozwiązania inwestycyjne, gwarantowane certyfikaty inwestycyjne, fundusze inwestycyjne, notatki, produkty strukturalne i monetyzacja. Świadczy swoje usługi za pośrednictwem sieci 384 oddziałów i 927 maszyn bankowych. National Bank of Canada został założony w 1859 roku i ma siedzibę w Montrealu w Kanadzie.