Opis firmy:
Macromill, Inc. zapewnia badania marketingowe i rozwiązanie marketingu cyfrowego na całym świecie. Firma oferuje usługi badawcze neuro w celu zbadania i oceny reakcji aktywności neuronowej, takich jak elektroencefalogramy, których nie można złapać w kwestionariuszach i wywiadach. Jest również zaangażowany w badania internetowe; Badania offline, takie jak wywiad grupy fokusowej/wywiad z głębokościami, test centralny i test używania domu; Badania marketingu cyfrowego, badania baz danych, badania typu samookaleczenia, badania medyczne i badania promocyjne, a także promocja O2O, promocja próbkowania i usługi reklamowe. Ponadto firma świadczy usługi analizy danych; usługi marketingowe i konsultacyjne; oraz Movie Karte, neuroresearch, który mierzy skuteczność reklam wideo za pomocą danych fali mózgowej. Ponadto oferuje reklamy Macromill, cyfrową usługę reklamową, która obejmuje produkty do planowania reklam, dystrybucji i skuteczności. Firma ma umowę o współpracy z Sumitomo Mitsui Card Co., Ltd. Macromill, Inc. została założona w 2000 roku i ma siedzibę w Tokio w Japonii.