Opis firmy:
Rego Interactive Co., Ltd świadczy usługi marketingowe w Chińskiej Republice Ludowej. Działa w dwóch segmentach, usług marketingowych i promocyjnych oraz usług rozwiązań informatycznych (IT). Segment usług marketingowych i promocyjnych oferuje usługi promocyjne i reklamowe, w których firma pomaga reklamodawcom przedsiębiorstw w pozyskiwaniu i/lub reaktywowaniu użytkowników za pośrednictwem różnych usług, w tym tradycyjnych usług marketingowych i promocyjnych; Usługi stażu reklamowego; oraz usługi dystrybucji reklam. Ten segment zapewnia również usługi pozyskiwania towarów wirtualnych i dostarczania, w których źródło towarów wirtualnych, takie jak kupony doładowania usług telekomunikacyjnych, kuponów cyfrowych i kart podarunkowych dla przedsiębiorstw i dostarcza towary wirtualne do pozyskiwania użytkowników, zaangażowania i/lub retencji. Segment usług IT Solutions oferuje grę mobilną oraz usługi tworzenia i konserwacji oprogramowania; oraz rozwiązania dotyczące systemów i urządzeń oprogramowania związanych z loterią. Firma sprzedaje również bilety na loterię za pośrednictwem sklepów offline. Jego klienci obejmują przede wszystkim reklamodawców korporacyjnych i agentów reklamowych korzystających z tradycyjnych usług marketingowych i promocyjnych; Reklamodawcy korporacyjne i agenci reklamowi angażujący się w usługi umieszczania reklam; wydawcy mediów jako agenci reklamowi korzystający z usług dystrybucji reklam; Przedsiębiorstwa i agenci ds. Zamówień towarów wirtualnych nabywające towary wirtualne; oraz operatorzy gier mobilnych, a także centra loterii opieki społecznej i punkty sprzedaży loterii za pomocą usług IT Solutions. Firma została założona w 2009 roku i ma siedzibę w Hangzhou w Chinach.