Opis firmy:
Medialink Group Limited dystrybuuje treści medialne należące do stron trzecich przede wszystkim w Chinach kontynentalnych, Hongkongu, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Singapurze, Włoszech, Tajwanie, Wielkiej Brytanii, Tajlandii, Francji, Indonezji, Filipinach i międzynarodowej. Firma działa w dwóch segmentach, dystrybucji treści medialnej i licencjonowaniu marki. Segment dystrybucji treści medialnych dystrybuuje treści medialne nabyte od licencjodawców treści medialnych, w tym treści związane z serialami animacji, programów różnorodnych, seriali dramatycznych, animowanych i akcji na żywo oraz innych treści wideo. Segment licencjonowania marki jest zaangażowany w licencjonowanie i podniszczenie różnych praw w odniesieniu do marek należących do licencjodawców marki obejmujących prawa do użytku w zabawkach, odzieży i obuwiu, produktach zdrowotnych i kosmetycznych oraz żywności i napojach; Prawa rozrywkowe oparte na lokalizacji do wydarzeń, parki rozrywki, centra handlowe, kawiarnie i restauracje; i prawa do promocji. Inwestuje również w produkcję treści medialnych. Firma została założona w 2000 roku i ma siedzibę w Tsim Sha Tsui East w Hongkongu.