Opis firmy:
RingCentral, Inc. zapewnia rozwiązania oprogramowania jako usługi, które umożliwiają firmom komunikację, współpracę i łączenie się w Ameryce Północnej. Firma oferuje komunikację w chmurze biznesowej i rozwiązania Contact Center na podstawie telefonu wideo? platforma. Jego produkty obejmują biuro Ringcentral, które zapewnia komunikację i współpracę w różnych trybach, w tym głosu, wideo, wideo, SMS-ów, wiadomości i współpracy, konferencji, spotkań online i faksu; Ringcentral Contact Center, wspólne rozwiązanie kontaktowe, które dostarcza Omni-Channel; oraz RingCentral Engage Digital, cyfrowa platforma zaangażowania klientów, która umożliwia przedsiębiorstwom interakcję z klientami. Produkty firmy obejmują również Ringcentral Engage Voice, oparte na chmurze platforma zaangażowania klientów wychodzących/mieszanych dla firm średniej wielkości i przedsiębiorstw; RingCentral Video, usługa spotkania wideo, która zawiera nasze możliwości wiadomości wideo i zespołu RCV oraz oferuje wideokonferencje i wideokonferencje, udostępnianie plików, kontakt, zadanie i zarządzanie kalendarzami. Ponadto oferuje RingCentral Professional, wirtualną usługę telefoniczną opartą na chmurze, która świadczy usługi odbierania i zarządzania połączeniami przychodzącymi dla profesjonalistów; oraz faks Ringcentral, który zapewnia faks online. Firma obsługuje szereg branż, w tym usługi finansowe, edukację, opiekę zdrowotną, usługi prawne, nieruchomości, detaliczne, technologie, ubezpieczenia, budownictwo, gościnność oraz władze państwowe, a także inne. Sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem sieci bezpośrednich przedstawicieli handlowych, a także agentów handlowych, sprzedawców i partnerów kanałów. Ringcentral, Inc. ma strategiczne partnerstwa z Alcatel-Lucent Enterprise; i Vodafone Business. Firma została zarejestrowana w 1999 roku i ma siedzibę w Belmont w Kalifornii.