Opis firmy:
Five9, Inc., wraz ze swoimi spółkami zależnymi, zapewnia oprogramowanie chmurowe dla centrów kontaktowych w Stanach Zjednoczonych i na arenie międzynarodowej. Firma oferuje wirtualną platformę chmurową Contact Center, która dostarcza pakiet aplikacji, który umożliwia szerokość funkcji klienta związanego z kontaktem, sprzedaż i funkcje marketingowe. Jego rozwiązanie umożliwia swoim klientom zarządzanie tymi interakcjami klientów w różnych kanałach, w tym głosie, wideo, czatu, e-maila, witryny, mediów społecznościowych, kliknięcia, oddzwaniania i kanałów mobilnych, a także za pośrednictwem interfejsów API; i zapewnia rozwiązania przetwarzania języka naturalnego i automatyczne rozpoznawanie mowy. Firma obsługuje klientów w różnych branżach obejmujących usługi bankowe i finansowe, outsourcerów procesów biznesowych, konsumenckiej, opieki zdrowotnej, technologii i edukacji. Five9, Inc. został zarejestrowany w 2001 roku i ma siedzibę w San Ramon w Kalifornii.