Opis firmy:
ServiceNow, Inc. zapewnia rozwiązania do przetwarzania w chmurze Enterprise, które definiują, struktury, konsolidaty, zarządza i automatyzującą usługi dla przedsiębiorstw na całym świecie. Obsługuje teraz platformę do automatyzacji przepływu pracy, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, automatyzacji procesów robotycznych, analizy wydajności, katalogów i portali usług elektronicznych, systemów zarządzania konfiguracją, narzędzi do porównań danych, szyfrowania oraz współpracy i rozwoju. Firma zapewnia również aplikacje zarządzania usługami informatycznymi (IT); Pakiet produktów zarządzania usługami IT dla pracowników, klientów i partnerów Enterprise; Pakiet produktów zarządzania biznesem; Produkt zarządzania operacjami IT, który łączy fizyczną i oparta na chmurze infrastruktura IT; Zarządzanie aktywami w celu automatyzacji cykli życia aktywów; oraz operacje bezpieczeństwa, które łączą się z stronami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Ponadto oferuje produkt zarządzania, ryzyka i zgodności w celu zarządzania ryzykiem i odpornością; Zasoby ludzkie, legalne i świadczone usługi w miejscu pracy; bezpieczne aplikacje w miejscu pracy; produkt zarządzania obsługą klienta; oraz aplikacje do zarządzania usługami terenowymi. Ponadto zapewnia produkt silnika App; IntegrationHub umożliwia aplikację rozszerzenie przepływów pracy; oraz usługi profesjonalne, branżowe i usługi obsługi klienta. Służy rządowi, usługom finansowym, opiece zdrowotnej, telekomunikacji, produkcji, usług IT, technologii, ropy i gazu, edukacji i produktach konsumenckich za pośrednictwem zespołu sprzedaży bezpośredniej i partnerów odsprzedaży. Ma strategiczne partnerstwo z Celonis, aby pomóc klientom w identyfikacji i ustaleniu priorytetów procesów odpowiednich do automatyzacji. Firma była wcześniej znana jako Service Now.com i zmieniła nazwę na ServiceNow, Inc. w maju 2012 r. Firma została założona w 2004 roku i ma siedzibę w Santa Clara w Kalifornii.